mandag den 8. oktober 2012

FC Midtjylland Kage 3


                                       FC Midtjylland Kage 3

Jeg har fået kontakt med en gammel veninde igen, og hun ville gerne bestille en FC Midtjylland, som en overraskelse til hendes mand, når de skulle holde fælles fødselsdag for familien. Jeg har jo lavet en ren logo kage før, så jeg besluttede at lave noget andet på siderne, så den blev grøn med fodbolde (der er en bagpå også) og græs. Jeg har ikke prøvet at lave logoet så stort før, og da jeg lagde hovedet på, kunne jeg godt se, at det skulle have været større, men det må blive næste gang..

Bundene er chokolade - og drømmekage bunde, og fyldet er daimcreme og jordbærmousse. Den er smurt op med vanillesmørcreme og pyntet med MMF og fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar