torsdag den 25. oktober 2012

Halloween spøgelseshus


                                  Halloween spøgelseshus

Endnu en kage konkurrence.. Denne gang er det kagens udseende, der bliver bedømt, og alle kan gå ind og stemme på den. Konkurrencen løber til og med den 31. oktober, og hvis du har lyst, er du meget velkommen til at gå ind og stemme på min halloween kage. Det kan du gøre via dette link  superbest.dk

Jeg spurgte min søn om, hvilken kage vi skulle lave til konkurrencen, og han ville gerne, at vi lavede et spøgelseshus. Så jeg tænkte meget over, hvordan det skulle se ud, og her er resultatet.

Jeg valgte at lave drømmekage bunde, og forsøgte mig med en ny chokolade frosting til at lime lagene sammen med og til at smøre kagen op med. Den er overtrukket med MMF, og græskar og spøgelser er lavet af fondant.

Det var et rigtig hyggeligt "projekt", og min søn syntes, at det var synd at skære i den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar