mandag den 8. oktober 2012

Fjällräven Kage


                                            Fjällräven Kage 1

Min veninde skulle bruge endnu en fødselsdagskage, som hun skulle have med på arbejde. Og da hun er pædagog, skulle det være en lilla Fjällräven taske. Den var jeg meget spændt på at lave, for der er en del detaljer på, og jeg ville have dem alle med. Hun blev meget begejstret for den, da hun syntes, den lignede rigtigt godt, og det gør den da også...

Kagen bestod af chokolade - og drømmekagebunde, fyldet er jordbær-lime mousse og skildpaddecreme, den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF.
Jeg var lidt nervøs for at lave logoet, da jeg skulle male bogstaverne i hånden, hvilket er noget, jeg ikke er så god til. Det tog dog kun 2 forsøg, så var den der, så det var dejligt.

 
Fjällräven Kagen fra siden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar