mandag den 22. oktober 2012

Seng med Justin Bieber


                               Seng med Justin Bieber dyne

Så fik jeg igen en bestilling på en Justin Bieber kage, og med ham kan jeg jo ikke gøre så meget andet end at bestille et sukkerprint. Og så lød foreslaget på en seng eller noget.. Så jeg gik på jagt efter Justin sengetøj, som jeg kunne "kopiere". Ideen til opbygningen af sengen, havde jeg set for noget tid siden i et kageblad.
Ulempen ved denne kage var, at den blev hentet dagen før, den skulle bruges, så jeg kunne ikke sættet printet fast, da det skal på lige inden servering. Så jeg kunne ikke selv gøre kagen helt færdig, men fik da taget et nogenlunde billede, hvor det ikke er så tydeligt, at printet ligger løst.

Kagebundene er chokoladekage, fyldet er jordbærmousse og skildpaddecreme, og så er den smurt op med hindbærsmørcreme og overtrukket med fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar