tirsdag den 28. januar 2014

Bananachok crumble



                                   Bananachok crumble

Vinderen af Den store bagedyst 2013, Annemette Voss, manglede nogle forsøgskaniner, til at afprøve nogle opskrifter til hendes bog, der udkommer til maj. Og jeg meldte mig som forsøgskanin, da jeg tænkte, at det kunne være sjovt at prøve noget helt nyt. Jeg fik tildelt opskriften på Bananachok crumble, som skulle serveres med vanilleis og lidt flødeskum. Og hold da op den var bare så lækker og utrolig nem at lave. Jeg skal i hvert fald ha' hendes bog, når den udkommer.

Nu vil jeg jo ikke afsløre indholdet i kagen, men man kan nok gætte sig til, at den blandt andet indeholder bananer... Jeg er lidt træt af, at jeg lavede den om aftenen, da jeg ikke kan tage ordentlige billeder om aftenen, fordi jeg ikke har noget virkelig godt lys til det..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar