søndag den 19. januar 2014

Dåbskage til Sia


                                            Dåbskage til Sia

Sia skulle døbes lige før jul, og hendes forældre bestilte en dåbskage og gav mig frie hænder. Og hvad skulle jeg så lige finde på. Jeg ville gerne prøve at lave en rigtig sød bamse, så det startede jeg med, og jeg var rigtig godt tilfreds med resultatet. Og så kom resten af kagens design helt af sig selv.

Kagen består af Drømmekagebunde og Dumlecreme. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Skriftelig tilbagemelding: "Hold kæft den er flot!! Er virkelig tilfreds!! Jeg kan godt sige dig, at kagen blev beundret til barnedåben, og den smagte perfekt, er ikke sidste gang, du hører fra os"


                                        Kagen lidt tættere på


                                          Den hvide bamse..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar