tirsdag den 28. januar 2014

Barbapapa Kage til Emma


                                  Barbapapa Kage til Emma

Den fjerde Barbapapa kage på 3 uger var til Emma. Hendes mor havde set den sidste, jeg havde lavet, og hun synes, at  hendes datter skulle ha' sådan en. Så jeg gik igang med endnu et hold af de skønne figurer. Jeg ville egentlig ha' tegnet brynene op ligesom på den første, men jeg havde den til at stå på køl inden, og den var blevet lidt fugtig (det sker nogen gange, når de står på køl), så jeg blev nødt til at lave dem af fondant, og jeg endte med at lave hele ansigtet af fondant.

Kagen består af chokolade og drømmekage bunde, og fyldet er jordbærmousse og Cake Boss chocolate mousse. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. På den nederste kage blev fondanten fin, men på den øverste blev det lidt hullet. Det er heldigvis meget sjældent, at det sker, men jeg er så træt af det, og jeg ved ikke hvad det skyldes. Pynten er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar