tirsdag den 28. januar 2014

Dåbskage til Karla


                                       Dåbskage til Karla

Karla skulle døbes og hendes forældre bestilte en dåbskage, som skulle være en stor rund kage med hjerte ovenpå. De var ret vilde med blomsten med baby, som jeg havde lavet på dåbskagen til Julie, men de kunne også rigtig godt lide mini baby rump'en. De blev dog hurtigt enige om, at det skulle være blomsten. Derudover ville de gerne ha' sko, sut og rangle på. Og selvfølgelig navn og dato. Denne gang lavede jeg ranglen lidt anderledes end jeg plejer, og det blev også fint.

Kagen skulle bestå af chokolade og drømmekage bunde, og fyldet skulle være skildpaddecreme og jordbær-lime mousse. Det blev dog kun til jordbærmousse, for da jeg skulle presse limen, var der ingen saft i, jeg har aldrig oplevet noget lignende, og jeg har godt nok brugt mange lime. Så må hellere købe ekstra fremover.. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.


                                         Kagen på afstand


                                 Den fine blomst med baby
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar