mandag den 14. januar 2013

Bryllupskage til Liselotte & Kim


                               Bryllupskage til Liselotte & Kim

Jeg fik en sms fra Liselotte, som skulle bruge en lille bryllupskage. Og jeg måtte selv bestemme det hele, hvilket var perfekt, da jeg fik et sæt hjerteforme i julegave, og dem ville jeg rigtig gerne bruge til denne bryllupskage. Det eneste krav var, at der skulle navne og dato på, men det bruger man jo også.
Jeg havde en fornemmelse af, at denne kage skulle være enkel, så jeg valgte røde roser og vielsesringe.

Kagebundene er chokoladekage og jordbær-lime mousse, da jeg synes, at det passer rigtig godt sammen. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Kagen faldt i god jord, og den skriftelige tilbagemelding var:
"Tusind tak for en super lækker kage. Alle gæsterne syntes, at den smagte fantastisk"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar