mandag den 14. januar 2013

Hello Kitty Kage til Liv


                                    Hello Kitty Kage til Liv

Min venindes datter fyldte 2 år, og hun elsker Kitty, så derfor skulle hun have sådan en kage til første omgang familie fødselsdag. Jeg måtte selv bestemme pynten, det skulle bare være med Kitty, og jeg måtte meget gerne lave den lyserød, hvillket er en af mine yndlingsfarver, så det så jeg frem til.

Vi blev enige om chokolade - og drømmekagebunde, og fyldet skulle være jordbær-lime mousse og chocolate fudge frosting. Og så måtte den MEGET gerne være overtrukket med "engelsk icing".


                                   Livs helt egen Kitty Kage

Liv skulle have sin helt egen kage at hygge sig med, og vi blev enige om, at det skulle være drømmekage og chocolate fudge frosting. Hendes mor synes, at den var lidt stor, men mindre kunne da ikke gøre det...

Skriftelig tilbagemelding på disse kager:
"Tak for de flotte kager. Liv kunne godt nok ikke li' hendes, men det kunne vi andre. Hun synes dog, at den var STOR og flot" 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar