mandag den 14. januar 2013

Dåbskage til Romeo


                                          Dåbskage til Romeo

Jeg fik endnu en dåbskage bestilling for nylig, så det var med kort tids varsel, men da den ikke krævede så meget pynt, så kunne jeg godt "presse" den ind. Romeos mor ville gerne have et par converse sko, navn og dato på, og det var fint, for jeg har ik prøvet at lave de sko før, og jeg synes, at de er så søde. Jeg syntes så også, at en lille sut ville passe godt sammen med skoene.

Kagebundene skulle være med tyk streg under chokolade og gerne med mandler eller valnødder. Jeg valgte min sædvanlige chokoladekage og tilsatte hakket mørk chokolade og hakkede mandler. Fyldet måtte gerne være noget med mango, og meget gerne mango-lime mousse, hvilket jeg ik har prøvet før, så jeg sagde, at det var et sats, hvis det skulle være det. Og jeg tog chancen og opfandt min egen mango-lime mousse, og hold da op, den blev bare god!
Jeg overtrak kagen med "engelsk icing", og pyntede den nederste kage med fondant stjerner.

Den skriftelige tilbagemelding var:
Det var simpelthen den perfekte kage både udseendesmæssigt og indhold. Virkelig, virkelig godt. Vi er MEGET tilfredse"


                                      Baby converse sko & sut

Ingen kommentarer:

Send en kommentar