mandag den 14. januar 2013

Justin Bieber hjerte Kage


                                Justin Bieber hjerte Kage 1

Jeg blev spurgt, om jeg ville lave en Justin Bieber kage, som en overraskelse til Isabellas 9 års fødselsdagsfest, det skulle bare være en lille kage, hvilket var heldigt, da jeg i forvejen havde en del bestillinger den weekend.
Jeg besluttede, at det skulle være en hjertekage, så jeg ledte en del efter det perfekte print, og bestilte også denne gang et glasurprint. Og så var det jo bare at klippe det til og gøre kagen færdig.

Det skulle være chokoladekage bunde, og så måtte jeg selv bestemme fyldet, som blev chocolate fudge frosting, da den er så god. Jeg pipede den op med buttercream frosting, så den mindede lidt om en "fluffy" pude, og jeg synes, den blev rigtig fin.

Den skriftelige tilbagemelding på kagen var:
" Bieber kagen var et kæmpe hit. Tak tak"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar