søndag den 6. januar 2013

Dåbskage til Viggo


                                          Dåbskage til Viggo

Jeg blev spurgt, om jeg ville lave en dåbskage til lille Viggo, og selvfølgelig ville jeg det. Viggos mor ville gerne have en rigtig drengekage, med en masse legetøj og en sej baby dreng, og så navn og dato. Jeg synes, at det var en rigtig sjov opgave, at sidde og finde på og lave legetøjet, og også babyen var virkelig sjov at lave, med tungen ud ad munden og omvendt kasket.

Bundene skulle være drømmekage, og så blev vi enige om jordbær-lime mousse, da de ikke er til chokolade. Jeg valgte at overtrække med "engelsk icing".

Jeg er selv ret vild med denne kage, og det blev Viggos mor heldigvis også, da hun kom og hentede den.


                                                         Viggo og legetøjet

Den skriftelige tilbagemelding var: " Vil lige takke endnu engang for kagen til barnedåb. Den smagte så dejligt og var super flot lavet. Skriver eller ringer hvis vi en anden gang skal bruge en lækker kage"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar