lørdag den 5. januar 2013

Jubilæums Kager





                                           Jubilæums Kager

Der var jubilæum på en af mine pædagog veninders arbejde, så hun havde lavet en bestilling på 2 kager i den anledning. Der skulle stå 25 + på kagerne, fordi det egentlig var mere, men der var sket en eller anden fejl. Ellers fik jeg at vide, at hun laver keramikfugle, elsker blomster og går meget op i høns. Jeg havde ikke lang tid til at lave pynt i, så jeg valgte at lave 2 fugle, som jeg dryssede med glimmer, og så blev det til lidt forskellige blomster. Farverne skulle være mørk pink og turkis, det fik jeg dog ikke ramt helt godt, men min veninde blev glad, da hun hentede kagerne.

Bundene er chokoladekage, og den ene kage er med toblerone creme, og den anden med jordbærmousse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar